Romania Proasta

Gradul de prostie al romanilor internauti cititori ai presei online:

Categorie: Stiri / Massmedia
1. www.realitatea.net
2. www.cancan.ro
3. www.libertatea.ro

Ultima data cand m-am uitat realitatea.net nu era pe locul 1, dar hai fie trecem peste primul loc din topul trafic.ro. Nu am intrat niciodata pe realitatea.net deci n-am nici o idee despre realitatea. Locul 2, cancan frate. Vedete, secrete, bani, masini, valoare, manele, paparazzi si dusmani. Cea mai joasa clasa culturala din punctul meu de vedere sunt astia interesati de viata altora, care citesc cancan, se uita la otv si asculta manele. Ma pis pe asa-zisele vedete de pe la noi si de peste tot. Cui pula mea ii pasa? si mai ales, DE CE? Jalnic.
Libertatea.ro... cei mai dezinformati, sau mincinosi jurnalisti ever ever. Cel mai prost ziar care l-am citit vreodata, desi il citeam cand eram la scoala, gen prin clasa a 9-a si a 10-a, dar nu intelegeam prea multe, si chiar credeam ce se scrie in ziarul asta. Regret. Ziarul cu cele mai incredibil de neinteresante si prost scrise articole, cei mai incompetenti jurnalisti, si totusi atat de citit. Desigur am intrat de cateva ori am citit niste articole, dupa ce am injurat de tot ce-am apucat am vazut la comentarii ca nu eram singurul care se prinde de ineptiile jurnalistilor libertatea, mai erau cativa :))

Distribuie

Posturi similare

Previous
Next Post »